У К Р А Ї Н А
Овруцька міська рада Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я
Двадцять друга сесія VІІ скликання
Від 22 грудня 2016 року № 642
виконавчого комітету Овруцької міської ради»
З метою оптимізації виробничого процесу, відповідно до статей 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та у зв’язку з виробничою необхідністю, враховуючи рекомендації спільного засідання постійних депутатських комісій міської ради з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій, з питань містобудування, житлово-комунального господарства, благоустрою та землекористування від 21.12.2016 року, міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Внести зміни до рішення міської ради від 16.11.2015 року № 14 «Про затвердження структури та штатної чисельності апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради» (зі змінами та доповненнями згідно рішень міської ради від 27.01.2016 року №114, від 14.04.2016 року № 240 та від 30.06.2016 року №360, від 22.07.2016 року №403, від 25.08.2016 року №462) таким чином:
- Виключити з 01 січня 2017 року зі штатного розпису виконкому Овруцької міської ради одну посаду касира фінансово-економічного відділу виконкому міської ради.
- Ввести з 01 січня 2017 року до штатного розпису виконкому Овруцької міської ради у фінансово-економічний відділ одну посаду бухгалтера та одну посаду головного бухгалтера.
- До штатного розпису виконкому Овруцької міської ради з 01 січня 2017 року до відділу житлово-комунального господарства, реєстрації та залучення інвестицій ввести дві посади інспекторів з благоустрою.
- Із відділу житлово-комунального господарства, реєстрації та залучення інвестицій Посаду державного реєстратора перевести до юридичного відділу, Посаду Спеціаліста з питань молоді та спорту перевести до загального відділу, Посаду Спеціаліста з питань залучення інвестицій та державних закупівель перевести до фінансово-економічного відділу.
- Викласти Додаток №1 до вищевказаного рішення у новій редакції (додається).
Міський голова І.Я. Коруд
ДОДАТОК № 1
до рішення 22-ої сесії міської ради
VІІ скликання
від 22.12.2016 року № 642
СТРУКТУРА
та штатна чисельність апарату виконавчого комітету Овруцької міської ради
| № | Назва структурного підрозділу та посади
| Кількість штатних одиниць | Категорія працівника |
| 1 | 2 | 3 | 4 |
| Керівники: | |||
| 1. | Міський голова | 1 | Посадова особа |
| 2. | Секретар ради | 1 | Посадова особа |
| 3. | Перший заступник міського голови | 1 | Посадова особа |
| 4. | Заступник міського голови-начальник фінансово-економічного відділу | 1 | Посадова особа |
| 5. | Заступник міського голови-начальник відділу житлово-комунального господарства, реєстрації та залучення інвестицій | 1 | Посадова особа |
| 6. | Керуючий справами – начальник загального відділу | 1 | Посадова особа |
| 7. | Секретар керівника | 1 | Службовець |
| Загальний відділ: | |||
| 8. | Провідний спеціаліст з питань організаційної та кадрової роботи | 1 | Посадова особа |
| 9. | Провідний спеціаліст з інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю | 1 | Посадова особа |
| 10. | Провідний спеціаліст загального відділу | 1 | Посадова особа |
| 11. | технічний працівник по обслуговуванню комп’ютерної техніки | 1 | Службовець |
| 12. | Спеціаліст з питань молоді та спорту | 1 | Службовець |
| 13. | Водій | 1 | Робітник |
| 14. | Техпрацівник-кур’єр | 1 | Робітник |
| Фінансово-економічний відділ: | |||
| 15. | Головний бухгалтер | 1 | Посадова особа |
| 16. | Провідний спеціаліст -бухгалтер | 1 | Посадова особа |
| 17. | Бухгалтер | 2 | Службовець |
| 18. | Спеціаліст з питань залучення інвестицій та державних закупівель | 1 | Службовець |
| Відділ регулювання земельних відносин: | |||
| 19. | начальник відділу регулювання земельних відносин | 1 | Посадова особа |
| 20. | Провідний спеціаліст відділу регулювання земельних відносин | 1 | Посадова особа |
| Юридичний відділ | |||
| 21. | Начальник юридичного відділу | 1 | Посадова особа |
| 22. | Провідний спеціаліст юридичного відділу | 1 | Посадова особа |
| 23. | Державний реєстратор | 1 | Посадова особа |
| Відділ житлово-комунального господарства, реєстрації та залучення інвестицій | |||
| 24. | Провідний спеціаліст з питань реєстрації | 2 | Посадова особа |
| 25. | Провідний спеціаліст з питань архітектури, містобудування та благоустрою | 1 | Посадова особа |
| 26. | Провідний спеціаліст з питань місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій | 1 | Посадова особа |
| 27. | Інспектор з благоустрою | 2 | Службовець |
Секретар ради М.В. Чичирко
Завантажити документ